Blog

Mad Men - main

Mad Men – jak być prawdziwym szefem

Pomimo, że obecny biznes i agencje reklamowe znacząco różnią się od tych przedstawionych w filmie, wiele rad udzielonych w Mad Men wydaje się być odpornych na upływ czasu, niektóre zaś zyskują na aktualności. Szczególnie te dotyczące rozwiązywania problemów i konfliktów klient-agencja, miejsca człowieka w świecie i poszanowania jego odrębności.

czytaj całość
Skąd się wzięły nazwy firm #2

Skąd się wzięły nazwy największych firm? #2

W kolejnej odsłonie naszego cyklu przyjrzymy się powszechnie znanym w Polsce sieciom handlowym. Skąd wzięły się ich nazwy? Jakie były ich pierwsze kroki? Podobnie jak poprzednio – w zaskakujący sposób, często z zupełnego przypadku. Będzie trochę historii, znajdzie się i wątek kryminalny, motyw szczerej chęci naprawy świata, jaki i przykład małżeństwa z rozsądku. Zapraszamy do pełnej ciekawostek lektury.

czytaj całość
7 najczęstszych błędów Landing Page

7 najczęstszych błędów Landing Page

Słynny cytat Napoleona „Na wojnie wygrywa ten, kto najmniej błędów popełnia” możemy odnieść do czasów współczesnych. Polem bitwy jest tu internet i jego społeczność, łupem do zgarnięcia – wyższy wskaźnik konwersji. Nie ma idealnego wzoru, nie ma złotej recepty – każda branża ma swoją specyfikę, inny jest jej klient docelowy, inne są oczekiwania. Jednak jedno jest pewne: zawsze lepiej zrobić mniej niż więcej błędów.

czytaj całość
Skąd się wzięły nazwy firm #1

Skąd się wzięły nazwy największych firm? #1

Każdemu choć raz przyszło do głowy pytanie – skąd wzięła się nazwa tej firmy. Większość z tych nazw powstała w zaskakujący sposób, nierzadko z zupełnego przypadku. Często też nazwy te ulegały ewolucji i modyfikacjom czy nawet całkowitym zmianom, aż uzyskały współczesną, powszechnie znaną wersję. Rozpoczynamy cykl artykułów opisujących pierwsze kroki wielkich firm. Zapraszamy do lektury!

czytaj całość
Reklamowa magoa swiąt

Reklamowa magia świąt

Dobra reklama ma na celu dwa zadania – zostać w umysłach potencjalnych klientów oraz zachęcić ich do zakupu produktu. Kiedy nadchodzi jednak czas Bożego Narodzenia, dopisać możemy do tego jeszcze trzeci aspekt – wzruszyć konsumenta. Nie ważne, czy do śmiechu, czy do łez, ale w taki sposób, aby nie przeszedł obok niej obojętnie.

czytaj całość
Menu