Badania ilościowe

1,00

Celem badań ilościowych jest ocena danych i użyteczności istniejącego produktu, porównanie produktu z konkurencją i obliczenie zwrotu z inwestycji. Pomaga odpowiedzieć na pytania: ile i ile? Zaletą badań ilościowych jest możliwość uzyskania szerokiego obrazu produktu. Efektem jest raport zawierający twarde dane i najważniejsze wzorce zachowań użytkowników produktu. Bazując na wielu użytkownikach – którzy pokazują najczęstsze ścieżki bez bólu i przeszkód zniechęcających ich do zakończenia procesu – jakość danych zależy od liczby użytkowników.

SKU: badania-ilosciowe Kategoria: Tag:

Opis

Sprawdź, czy to dla Ciebie!

Chcesz budować swoją przewagę na rynku, celniej odpowiadając na potrzeby konsumentów?
Czujesz, że dotychczasowe działania marketingowe nie wykorzystywały potencjału społecznych zachowań?

Postaw na ekspertów!

Kochamy spędzać czas z ludźmi, a to właśnie oni są źródłem najlepszych insightów. Codziennie wykorzystujemy pozornie znane obserwacje do tworzenia nowej rzeczywistości biznesowej naszych klientów. Do szukania insightów wykorzystujemy także narzędzia analityczne i wyniki badań jakościowych.

Zarabiaj więcej wydając mniej!

Osiągniesz zamierzone cele biznesowe, wykorzystując schematy myślenia i działania konsumentów.
Zagłębisz się w świat konsumentów i poznasz mechanizmy, które kierują ich procesem decyzyjnym.
Będziesz tworzyć bardziej dopasowane produkty, a Twoja uwaga zostanie skierowana na to, co naprawdę istotne z perspektywy odbiorców.

Znajdź wspólny język z odbiocą!

1,00Dodaj do koszyka

Chcesz wiedzieć jeszcze więcej?

Z przyjemnością opowiemy o szczegółach naszej wysublimowanej pracy i odpowiemy na każde Twoje pytanie.

Możesz lubić także…

Menu