Badania jakościowe

1,00

Celem badań jakościowych jest uzyskanie informacji o decyzjach projektowych a także identyfikacja problemów użyteczności i znalezienie ich rozwiązań. Pomagają odpowiedzieć na pytanie: dlaczego? Zaletą badań ilościowych jest fakt, że można je wykorzystać w dowolnym momencie cyklu życia produktu.

Wynikiem jest raport z ustaleniami opartymi na wrażeniach badacza i posiadanej wcześniejszej wiedzy. Na podstawie opinii użytkowników, którzy wskażą najsłabsze punkty lub przeszkody produktu lub usługi, które zniechęcały ich do zakończenia procesu. Badanie pokazuje również zalety, mocne strony i typowe ścieżki użytkownika na dowolnym testowanym urządzeniu.

SKU: badania-jakosciowe Kategoria: Tag:

Opis

Sprawdź, czy to dla Ciebie!

Chcesz budować swoją przewagę na rynku, celniej odpowiadając na potrzeby konsumentów?
Czujesz, że dotychczasowe działania marketingowe nie wykorzystywały potencjału społecznych zachowań?

Postaw na ekspertów!

Kochamy spędzać czas z ludźmi, a to właśnie oni są źródłem najlepszych insightów. Codziennie wykorzystujemy pozornie znane obserwacje do tworzenia nowej rzeczywistości biznesowej naszych klientów. Do szukania insightów wykorzystujemy także narzędzia analityczne i wyniki badań jakościowych.

Uzyskaj wachlarz korzyści!

Osiągniesz zamierzone cele biznesowe, wykorzystując schematy myślenia i działania konsumentów.
Zagłębisz się w świat konsumentów i poznasz mechanizmy, które kierują ich procesem decyzyjnym.
Będziesz tworzyć bardziej dopasowane produkty, a Twoja uwaga zostanie skierowana na to, co naprawdę istotne z perspektywy odbiorców.

Zarabiaj na potrzebach klientów!

1,00Dodaj do koszyka

Chcesz wiedzieć jeszcze więcej?

Z przyjemnością opowiemy o szczegółach naszej wysublimowanej pracy i odpowiemy na każde Twoje pytanie.

Możesz lubić także…

Menu