1. Start
  2. Warsztaty dla Kontrahentów

Warsztaty dla Kontrahentów

W Warsztatach z Kontrahentami powinni wziąć udział wszyscy interesariusze, a w trakcie ich trwania warto określić, jak stworzony projekt powinien wpisywać się w cele firmy. Podczas warsztatów warto skorzystać z szeregu narzędzi, które pomogą Ci zdobyć i uporządkować potrzebne informacje.

Celem Warsztatów z Kontrahentami organizowanych na etapie budowania strategii jest zebranie informacji i zdefiniowanie priorytetów w projekcie. Warsztaty poprzedzone są elementami wcześniejszego etapu “Odkrywania”, takimi jak przygotowanie raportu na podstawie danych zebranych w Google Analytics i Fullstory, wykonanie desk research czy przeprowadzenie wywiadów z osobami zaangażowanymi w projekt.

Warsztatach z Kontrahentami powinni wziąć udział wszyscy interesariusze, a w trakcie ich trwania warto określić, jak stworzony projekt powinien wpisywać się w cele firmy. Podczas warsztatów warto skorzystać z szeregu narzędzi, które pomogą Ci zdobyć i uporządkować potrzebne informacje.

Narzędzia wykorzystywane podczas Warsztatów z Kontrahentami to: (a) kanwa propozycji wartości (definiowanie korzyści i sposobów rozwiązywania problemów dotykających użytkowników), (b) 5 odważnych kroków (ustalenie wizji i kroki do jej realizacji), (c) kanwa modelu biznesowego (wizualizacja otoczenia biznesowego tworzonego projektu) i inne.

Chcesz wiedzieć jeszcze więcej?

Z przyjemnością opowiemy o szczegółach naszej wysublimowanej pracy i odpowiemy na każde Twoje pytanie.

Zobacz również

That’s the end, my beautiful friend

Porozmawiaj z nami!
Najwyższy czas poznać sekrety naszej wysublimowanej pracy.

Zadzwoń lub napisz do nas! Z przyjemnością zaprosimy Cię na spotkanie, na którym wszystko Ci opowiemy i pomożemy rozwiązać nurtujące Cie problemy.