Zadzwoń lub napisz do nas! Z przyjemnością zaprosimy Cię na spotkanie, na którym wszystko Ci opowiemy i pomożemy rozwiązać nurtujące Cie problemy.
Warsztaty dla Kontrahentów
Celem Warsztatów z Kontrahentami organizowanych na etapie budowania strategii jest zebranie informacji i zdefiniowanie priorytetów w projekcie. Warsztaty poprzedzone są elementami wcześniejszego etapu “Odkrywania”, takimi jak przygotowanie raportu na podstawie danych zebranych w Google Analytics i Fullstory, wykonanie desk research czy przeprowadzenie wywiadów z osobami zaangażowanymi w projekt.
W Warsztatach z Kontrahentami powinni wziąć udział wszyscy interesariusze, a w trakcie ich trwania warto określić, jak stworzony projekt powinien wpisywać się w cele firmy. Podczas warsztatów warto skorzystać z szeregu narzędzi, które pomogą Ci zdobyć i uporządkować potrzebne informacje.
Narzędzia wykorzystywane podczas Warsztatów z Kontrahentami to: (a) kanwa propozycji wartości (definiowanie korzyści i sposobów rozwiązywania problemów dotykających użytkowników), (b) 5 odważnych kroków (ustalenie wizji i kroki do jej realizacji), (c) kanwa modelu biznesowego (wizualizacja otoczenia biznesowego tworzonego projektu) i inne.
Chcesz wiedzieć jeszcze więcej?
Z przyjemnością opowiemy o szczegółach naszej wysublimowanej pracy i odpowiemy na każde Twoje pytanie.
Zobacz również
That’s the end, my beautiful friend