Project Road Map

1,00

Customer Journey Map to dokument, który organizuje cały projekt. Jego celem jest zaplanowanie wszystkich elementów i etapów projektu. Dzięki temu możliwe jest oszacowanie czasu potrzebnego na zaprojektowanie i zaprogramowanie poszczególnych fragmentów. Informacje zawarte w planie działania projektu są doskonałym punktem wyjścia przy tworzeniu harmonogramów projektów. Pozwalają na wstępne oszacowanie potencjalnych zagrożeń, kamieni milowych i relacji pomiędzy poszczególnymi etapami projektu. Podczas prac projektowych Mapa drogowa projektu jest punktem odniesienia, który pozwala w przejrzysty sposób kontrolować postępy. Pozwala również kontrolować, czy prace nie wykraczają poza zaplanowany zakres całego projektu.

SKU: project-road-map Kategoria: Tag:

Opis

Sprawdź, czy to dla Ciebie!

Chcesz budować swoją przewagę na rynku, celniej odpowiadając na potrzeby konsumentów?
Czujesz, że dotychczasowe działania marketingowe nie wykorzystywały potencjału społecznych zachowań?

Postaw na ekspertów!

Kochamy spędzać czas z ludźmi, a to właśnie oni są źródłem najlepszych insightów. Codziennie wykorzystujemy pozornie znane obserwacje do tworzenia nowej rzeczywistości biznesowej naszych klientów. Do szukania insightów wykorzystujemy także narzędzia analityczne i wyniki badań jakościowych.

Uzyskaj wachlarz korzyści!

Osiągniesz zamierzone cele biznesowe, wykorzystując schematy myślenia i działania konsumentów.
Zagłębisz się w świat konsumentów i poznasz mechanizmy, które kierują ich procesem decyzyjnym.
Będziesz tworzyć bardziej dopasowane produkty, a Twoja uwaga zostanie skierowana na to, co naprawdę istotne z perspektywy odbiorców.

Zarabiaj na potrzebach klientów!

1,00Dodaj do koszyka

Chcesz wiedzieć jeszcze więcej?

Z przyjemnością opowiemy o szczegółach naszej wysublimowanej pracy i odpowiemy na każde Twoje pytanie.

Możesz lubić także…

Menu