Strategia wejścia na rynek

1,00

Strategia wejścia na rynek to dokument zawierający rekomendacje marketingowe. Opiera się na informacjach zebranych w wywiadach pogłębionych i podczas tworzenia osoby. Są to dane zarówno ilościowe, jak i jakościowe, dlatego zalecenia zawarte w dokumencie odnoszą się do rzeczywistych użytkowników produktu – zarówno obecnych, jak i potencjalnych. Zaletą posiadania planu rynkowego jest minimalizacja ryzyka przy podejmowaniu kolejnych decyzji biznesowych. Zawarte w nim informacje pomagają określić priorytety w takich aspektach, jak kolejność wdrażania produktu czy kolejność, w jakiej funkcje są realizowane w konkretnym produkcie.

SKU: strategia-wejsia-na-rynek Kategoria: Tag:

Opis

Sprawdź, czy to dla Ciebie!

Chcesz budować swoją przewagę na rynku, celniej odpowiadając na potrzeby konsumentów?
Czujesz, że dotychczasowe działania marketingowe nie wykorzystywały potencjału społecznych zachowań?

Postaw na ekspertów!

Kochamy spędzać czas z ludźmi, a to właśnie oni są źródłem najlepszych insightów. Codziennie wykorzystujemy pozornie znane obserwacje do tworzenia nowej rzeczywistości biznesowej naszych klientów. Do szukania insightów wykorzystujemy także narzędzia analityczne i wyniki badań jakościowych.

Zarabiaj więcej wydając mniej!

Osiągniesz zamierzone cele biznesowe, wykorzystując schematy myślenia i działania konsumentów.
Zagłębisz się w świat konsumentów i poznasz mechanizmy, które kierują ich procesem decyzyjnym.
Będziesz tworzyć bardziej dopasowane produkty, a Twoja uwaga zostanie skierowana na to, co naprawdę istotne z perspektywy odbiorców.

Znajdź wspólny język z odbiocą!

1,00Dodaj do koszyka

Chcesz wiedzieć jeszcze więcej?

Z przyjemnością opowiemy o szczegółach naszej wysublimowanej pracy i odpowiemy na każde Twoje pytanie.

Możesz lubić także…

Menu