Testy użyteczności

1,00

Testowanie użyteczności to jedna z najskuteczniejszych metod weryfikacji, czy zastosowane rozwiązania są wygodne i zrozumiałe dla użytkowników oraz czy przekładają się na realizację celów biznesowych. Testy pozwalają sprawdzić, jak prawdziwi użytkownicy poruszają się po oprogramowaniu lub witrynie i gdzie napotykają problemy ze zrozumieniem treści lub wykonaniem jakiejś czynności. Pogłębiające się pytania badacza pozwalają dowiedzieć się, jakich zmian oczekiwaliby użytkownicy, aby poprawić jakość ich doświadczeń.

Testowanie użyteczności jest zwykle stosowane w dwóch przypadkach. Pierwszym przypadkiem jest weryfikacja obecnego rozwiązania, pozwalająca określić jego mocne i słabe strony, a także zebrać informacje potrzebne do opracowania poprawek. Drugi przypadek to weryfikacja nowej koncepcji. Przeprowadzenie takiego testu na wcześniej przygotowanym prototypie, przed przekazaniem projektu programistom do zakodowania, oszczędza czas i pieniądze. Łatwiej jest zmienić model niż gotowy produkt.

Przed Testami użyteczności przeprowadzana jest rekrutacja na wybrane tematy. Przebieg testu jest rejestrowany, a uzyskane nagrania audio-wideo pozwalają na wyciągnięcie wniosków i sporządzenie raportu, który jest cennym elementem m.in. prezentacja tablicy.

SKU: testy-uzytecznosci Kategoria: Tag:

Opis

Sprawdź, czy to dla Ciebie!

Chcesz budować swoją przewagę na rynku, celniej odpowiadając na potrzeby konsumentów?
Czujesz, że dotychczasowe działania marketingowe nie wykorzystywały potencjału społecznych zachowań?

Postaw na ekspertów!

Kochamy spędzać czas z ludźmi, a to właśnie oni są źródłem najlepszych insightów. Codziennie wykorzystujemy pozornie znane obserwacje do tworzenia nowej rzeczywistości biznesowej naszych klientów. Do szukania insightów wykorzystujemy także narzędzia analityczne i wyniki badań jakościowych.

Zarabiaj więcej wydając mniej!

Osiągniesz zamierzone cele biznesowe, wykorzystując schematy myślenia i działania konsumentów.
Zagłębisz się w świat konsumentów i poznasz mechanizmy, które kierują ich procesem decyzyjnym.
Będziesz tworzyć bardziej dopasowane produkty, a Twoja uwaga zostanie skierowana na to, co naprawdę istotne z perspektywy odbiorców.

Znajdź wspólny język z odbiocą!

1,00Dodaj do koszyka

Chcesz wiedzieć jeszcze więcej?

Z przyjemnością opowiemy o szczegółach naszej wysublimowanej pracy i odpowiemy na każde Twoje pytanie.

Możesz lubić także…

Menu