UX Core i UI Core

1,00

Jak każda czynność, projektowanie można podzielić na etapy. Jednym z nich jest stworzenie tak zwanego „rdzenia projektu”. Szacuje się, że jest to 30-40% pracy związanej z każdym projektem, który pod względem dostępnej funkcjonalności oferuje główną ścieżkę użytkownika, czyli proces, przez który może przejść w celu zaspokojenia swoich potrzeb. „Rdzeń projektu” zwany czasem także „Duszą projektu” to nie tylko główne założenia użyteczności, ale także styl wizualny – na jego ekranach znajduje się również projekt graficzny interfejsu użytkownika.

To część projektu gotowa do testów użyteczności – stanowi punkt wyjścia do walidacji koncepcji, ponieważ na jej podstawie można już wystarczająco określić, jak produkt będzie wyglądał i czy będzie spełniał podstawowe potrzeby użytkownika. Na jej podstawie tworzony jest prototyp produktu.

Opracowanie rdzenia projektu zazwyczaj pozwala też przyspieszyć dalszą pracę nad projektem, ponieważ projekt pozostałej treści oparty jest na jego założeniach. Ponadto pozwoli Ci zaprezentować kontrahentom, jak będzie działać produkt i zobaczyć już na koniec całego projektu. Bardzo często obejmuje większość tego, co po zaprogramowaniu i wdrożeniu określa się jako minimalny opłacalny produkt.

SKU: ux-core-i-ui-core Kategoria: Tag:

Opis

Sprawdź, czy to dla Ciebie!

Chcesz budować swoją przewagę na rynku, celniej odpowiadając na potrzeby konsumentów?
Czujesz, że dotychczasowe działania marketingowe nie wykorzystywały potencjału społecznych zachowań?

Postaw na ekspertów!

Kochamy spędzać czas z ludźmi, a to właśnie oni są źródłem najlepszych insightów. Codziennie wykorzystujemy pozornie znane obserwacje do tworzenia nowej rzeczywistości biznesowej naszych klientów. Do szukania insightów wykorzystujemy także narzędzia analityczne i wyniki badań jakościowych.

Uzyskaj wachlarz korzyści!

Osiągniesz zamierzone cele biznesowe, wykorzystując schematy myślenia i działania konsumentów.
Zagłębisz się w świat konsumentów i poznasz mechanizmy, które kierują ich procesem decyzyjnym.
Będziesz tworzyć bardziej dopasowane produkty, a Twoja uwaga zostanie skierowana na to, co naprawdę istotne z perspektywy odbiorców.

Zarabiaj na potrzebach klientów!

1,00Dodaj do koszyka

Chcesz wiedzieć jeszcze więcej?

Z przyjemnością opowiemy o szczegółach naszej wysublimowanej pracy i odpowiemy na każde Twoje pytanie.

Możesz lubić także…

Menu