Zadzwoń lub napisz do nas! Z przyjemnością zaprosimy Cię na spotkanie, na którym wszystko Ci opowiemy i pomożemy rozwiązać nurtujące Cie problemy.
Wywiad z kontrahentem
Jest to najbardziej efektywny sposób zrozumienia tła i ekosystemu produktu, a także przeglądu i ponownego zdefiniowania celów biznesowych. Zaletą wywiadu z interesariuszami jest fakt, że jest on niezwykle skuteczny i zajmuje niewiele czasu. Rezultatem jest know-how łatwo i efektywnie przekazane przez interesariuszy klienta do zespołu projektantów, dzięki czemu wszystkie osoby pracujące nad produktem mogą…
Jest to najbardziej efektywny sposób zrozumienia tła i ekosystemu produktu, a także przeglądu i ponownego zdefiniowania celów biznesowych. Zaletą wywiadu z interesariuszami jest fakt, że jest on niezwykle skuteczny i zajmuje niewiele czasu.
Rezultatem jest know-how łatwo i efektywnie przekazane przez interesariuszy klienta do zespołu projektantów, dzięki czemu wszystkie osoby pracujące nad produktem mogą mieć taką samą wiedzę na temat otoczenia biznesowego. Metoda: zespół projektantów + interesariusze strony klienta
Chcesz wiedzieć jeszcze więcej?
Z przyjemnością opowiemy o szczegółach naszej wysublimowanej pracy i odpowiemy na każde Twoje pytanie.
Zobacz również
That’s the end, my beautiful friend