1. Start
  2. Wywiad z kontrahentem

Wywiad z kontrahentem

Jest to najbardziej efektywny sposób zrozumienia tła i ekosystemu produktu, a także przeglądu i ponownego zdefiniowania celów biznesowych. Zaletą wywiadu z interesariuszami jest fakt, że jest on niezwykle skuteczny i zajmuje niewiele czasu. Rezultatem jest know-how łatwo i efektywnie przekazane przez interesariuszy klienta do zespołu projektantów, dzięki czemu wszystkie osoby pracujące nad produktem mogą…

Jest to najbardziej efektywny sposób zrozumienia tła i ekosystemu produktu, a także przeglądu i ponownego zdefiniowania celów biznesowych. Zaletą wywiadu z interesariuszami jest fakt, że jest on niezwykle skuteczny i zajmuje niewiele czasu.

Rezultatem jest know-how łatwo i efektywnie przekazane przez interesariuszy klienta do zespołu projektantów, dzięki czemu wszystkie osoby pracujące nad produktem mogą mieć taką samą wiedzę na temat otoczenia biznesowegoMetoda: zespół projektantów + interesariusze strony klienta

Chcesz wiedzieć jeszcze więcej?

Z przyjemnością opowiemy o szczegółach naszej wysublimowanej pracy i odpowiemy na każde Twoje pytanie.

Zobacz również

That’s the end, my beautiful friend

Porozmawiaj z nami!
Najwyższy czas poznać sekrety naszej wysublimowanej pracy.

Zadzwoń lub napisz do nas! Z przyjemnością zaprosimy Cię na spotkanie, na którym wszystko Ci opowiemy i pomożemy rozwiązać nurtujące Cie problemy.