Wywiady pogłębione

1,00

IDI (In Depth Interview) to jedna z najbardziej wartościowych metod eksploracyjnych badań użytkowników. Celem jest zrozumienie indywidualnego procesu myślenia oraz umiejętność ich wczucia się i zrozumienia. Zaletą IDI jest fakt, że jest to jedna z najlepszych metod badawczych pozwalających zrozumieć wrażenia użytkownika dotyczące produktu.

Gromadzone przez nas dane mają charakter jakościowy, co oznacza, że ​​możemy mieć jasny i żywy obraz opinii użytkowników. Wynikiem jest raport zawierający dane jakościowe i podsumowanie po wywiadach.

Metoda:
5 (lub więcej) wywiadów z każdą osobą (im więcej, tym lepiej)

SKU: wywiady-poglebione Kategoria: Tag:

Opis

Sprawdź, czy to dla Ciebie!

Chcesz budować swoją przewagę na rynku, celniej odpowiadając na potrzeby konsumentów?
Czujesz, że dotychczasowe działania marketingowe nie wykorzystywały potencjału społecznych zachowań?

Postaw na ekspertów!

Kochamy spędzać czas z ludźmi, a to właśnie oni są źródłem najlepszych insightów. Codziennie wykorzystujemy pozornie znane obserwacje do tworzenia nowej rzeczywistości biznesowej naszych klientów. Do szukania insightów wykorzystujemy także narzędzia analityczne i wyniki badań jakościowych.

Uzyskaj wachlarz korzyści!

Osiągniesz zamierzone cele biznesowe, wykorzystując schematy myślenia i działania konsumentów.
Zagłębisz się w świat konsumentów i poznasz mechanizmy, które kierują ich procesem decyzyjnym.
Będziesz tworzyć bardziej dopasowane produkty, a Twoja uwaga zostanie skierowana na to, co naprawdę istotne z perspektywy odbiorców.

Zarabiaj na potrzebach klientów!

1,00Dodaj do koszyka

Chcesz wiedzieć jeszcze więcej?

Z przyjemnością opowiemy o szczegółach naszej wysublimowanej pracy i odpowiemy na każde Twoje pytanie.

Możesz lubić także…

Menu