Mikrointerakcje

1,00

Na doświadczenie użytkownika wpływają nie tylko procesy, informacje, czy graficzny interfejs użytkownika, ale także mikrointerakcje i ruch. Mikrointerakcje to krótsze i dłuższe animacje, które pojawiają się podczas korzystania z oprogramowania lub strony internetowej. Projektowanie mikrointerakcji i ruchu zajmuje się określaniem sposobu uruchamiania tych animacji i jest jednym z kluczowych elementów intuicyjnej nawigacji w produkcie cyfrowym.

SKU: mikrointerakcje Kategoria: Tag:

Opis

Sprawdź, czy to dla Ciebie!

Chcesz budować swoją przewagę na rynku, celniej odpowiadając na potrzeby konsumentów?
Czujesz, że dotychczasowe działania marketingowe nie wykorzystywały potencjału społecznych zachowań?

Postaw na ekspertów!

Kochamy spędzać czas z ludźmi, a to właśnie oni są źródłem najlepszych insightów. Codziennie wykorzystujemy pozornie znane obserwacje do tworzenia nowej rzeczywistości biznesowej naszych klientów. Do szukania insightów wykorzystujemy także narzędzia analityczne i wyniki badań jakościowych.

Uzyskaj wachlarz korzyści!

Osiągniesz zamierzone cele biznesowe, wykorzystując schematy myślenia i działania konsumentów.
Zagłębisz się w świat konsumentów i poznasz mechanizmy, które kierują ich procesem decyzyjnym.
Będziesz tworzyć bardziej dopasowane produkty, a Twoja uwaga zostanie skierowana na to, co naprawdę istotne z perspektywy odbiorców.

Zarabiaj na potrzebach klientów!

1,00Dodaj do koszyka

Chcesz wiedzieć jeszcze więcej?

Z przyjemnością opowiemy o szczegółach naszej wysublimowanej pracy i odpowiemy na każde Twoje pytanie.

Możesz lubić także…

Menu