Persony w strategii

1,00

Podczas pracy nad projektem należy pamiętać, kim będą użytkownicy produktu. Podczas prac projektowych warto je wizualizować za pomocą Person, które są atrakcyjnym opisem ich atrybutów, umiejętności poznawczych, potrzeb i celów. Zadaniem Person jest przybliżenie zespołu projektowego do różnych grup użytkowników oraz ułatwienie podejmowania decyzji związanych z projektem funkcjonalnym i interfejsem graficznym produktu.

Persony najczęściej bazują na wywiadach z prawdziwymi użytkownikami, przygotowywanymi na podstawie wstępnych założeń opisanych w proto-osobie. Persony można zatem zdefiniować jako efekt aktualizacji i walidacji wcześniej opracowanej proto-osoby. Wreszcie zbierają zweryfikowane informacje o tym, czego chcą użytkownicy i czego się boją, a także o tym, co robią i jak wygląda ich otoczenie. Pozwala to zaprojektować produkt tak, aby spełniał potrzeby użytkowników i ich bariery wejścia.

SKU: persony-strategia Kategoria: Tag:

Opis

Sprawdź, czy to dla Ciebie!

Chcesz budować swoją przewagę na rynku, celniej odpowiadając na potrzeby konsumentów?
Czujesz, że dotychczasowe działania marketingowe nie wykorzystywały potencjału społecznych zachowań?

Postaw na ekspertów!

Kochamy spędzać czas z ludźmi, a to właśnie oni są źródłem najlepszych insightów. Codziennie wykorzystujemy pozornie znane obserwacje do tworzenia nowej rzeczywistości biznesowej naszych klientów. Do szukania insightów wykorzystujemy także narzędzia analityczne i wyniki badań jakościowych.

Uzyskaj wachlarz korzyści!

Osiągniesz zamierzone cele biznesowe, wykorzystując schematy myślenia i działania konsumentów.
Zagłębisz się w świat konsumentów i poznasz mechanizmy, które kierują ich procesem decyzyjnym.
Będziesz tworzyć bardziej dopasowane produkty, a Twoja uwaga zostanie skierowana na to, co naprawdę istotne z perspektywy odbiorców.

Zarabiaj na potrzebach klientów!

1,00Dodaj do koszyka

Chcesz wiedzieć jeszcze więcej?

Z przyjemnością opowiemy o szczegółach naszej wysublimowanej pracy i odpowiemy na każde Twoje pytanie.

Możesz lubić także…

Menu