Blog
Skąd się wzięły nazwy największych firm? #2
W kolejnej odsłonie naszego cyklu przyjrzymy się powszechnie znanym w Polsce sieciom handlowym. Skąd wzięły się ich nazwy? Jakie były ich pierwsze kroki? Podobnie jak poprzednio – w zaskakujący sposób, często z zupełnego przypadku. Będzie trochę historii, znajdzie się i wątek kryminalny, motyw szczerej chęci naprawy świata, jaki i przykład małżeństwa z rozsądku. Zapraszamy do pełnej ciekawostek lektury.
7 najczęstszych błędów Landing Page
Słynny cytat Napoleona „Na wojnie wygrywa ten, kto najmniej błędów popełnia” możemy odnieść do czasów współczesnych. Polem bitwy jest tu internet i jego społeczność, łupem do zgarnięcia – wyższy wskaźnik konwersji. Nie ma idealnego wzoru, nie ma złotej recepty – każda branża ma swoją specyfikę, inny jest jej klient docelowy, inne są oczekiwania. Jednak jedno jest pewne: zawsze lepiej zrobić mniej niż więcej błędów.
Reklamowa magia świąt
Dobra reklama ma na celu dwa zadania – zostać w umysłach potencjalnych klientów oraz zachęcić ich do zakupu produktu. Kiedy nadchodzi jednak czas Bożego Narodzenia, dopisać możemy do tego jeszcze trzeci aspekt – wzruszyć konsumenta. Nie ważne, czy do śmiechu, czy do łez, ale w taki sposób, aby nie przeszedł obok niej obojętnie.
Skąd się wzięły nazwy największych firm? #1
Każdemu choć raz przyszło do głowy pytanie – skąd wzięła się nazwa tej firmy. Większość z tych nazw powstała w zaskakujący sposób, nierzadko z zupełnego przypadku. Często też nazwy te ulegały ewolucji i modyfikacjom czy nawet całkowitym zmianom, aż uzyskały współczesną, powszechnie znaną wersję. Rozpoczynamy cykl artykułów opisujących pierwsze kroki wielkich firm. Zapraszamy do lektury!
Kolory i czcionki, które napędzają najlepsze marki na świecie
Co tak naprawdę sprawia, że loga największych światowych marek tak silnie na nas oddziałują? Czy to kwestia kolorów, czcionek, a może po prostu przyzwyczajenie? Na ten temat napisano już wiele, jednak nasze badanie skłania do kolejnej refleksji. Od samego projektu znaku, przez styl użytej czcionki, na kombinacji obu kończąc. Możliwości jest mnóstwo…